uverejnené 28. 8. 2010, 10:38 používateľom Peter Gažo Marketing
[
aktualizované 30. 8. 2010, 15:34
]
-
Čo je Pay Per Click?
Veľa inzerentov (ale i reklamných agentúr) si myslí, že Pay Per Click (PPC) je reklama, v ktorej sa platí za klik. Toto však nie je správny pohľad. Je to len ...
30. 8. 2010, 14:25 zverejnil používateľ Peter Gažo Marketing
-
Internetová reklama
Na prvý pohľad sa internetová reklama nelíši od reklamy v televízii, či v tlači. V súčasnosti sa v nej stále častejšie objavujú prvky interaktivity internetu. Základnou črtou internetovej reklamy je ...
30. 8. 2010, 11:53 zverejnil používateľ Peter Gažo Marketing
|
-
Reklama na Google – Regionálne cielenie
Aj keď je reklama na Google naozaj veľmi efektívna, nemusí
vyhovovať každému. Väčšinou je to však dané tým, že
inzerent nevie s AdWords efektívne pracovať.
Jedným z takýchto príkladov sú ...
9. 11. 2010, 7:44 zverejnil používateľ Peter Gažo
-
Reklama na Google
Google je najpoužívanejší vyhľadávač na internete. Na Slovensku je vyše 90% všetkých vyhľadaní uskutočnených cez Google. Preto je skoro nevyhnutné robiť si reklamu práve cez Google. Hlavným cieľom je získať ...
22. 9. 2010, 6:38 zverejnil používateľ Peter Gažo
-
Čo je Google AdWords?
Google AdWords je veľmi účinný reklamný nástroj. Základom fungovania reklamy cez AdWords je PPC. Ponúka však aj možnosť platiť za 1000 zobrazení, či dokonca Pay Per Action, čiže platiť za ...
30. 8. 2010, 14:26 zverejnil používateľ Peter Gažo
|
|